+36 21 2525 207 | « Online ügyfélszolgálat: 900 - 1800.  SMS chat: +36 70 311 1094 | Nyitvatartás »

WEBINÁR ELŐADÁS - Fájdalomszabályozás és fájdalomterápia

Regisztrációs szám: NYITK-27523A-2020 Regisztrációs szám: NYITK-27523A-2020

A mozgásszervi fájdalmak mindenki számára más megvilágítást kapnak egy-egy rehabilitációs program kivitelezése során. A páciens számára egy kínzó, kellemetlen élmény, amely mozgáskorlátozottságot okozhat, de mindenképpen zavarja a napi életritmust. A fájdalom egy fontos jelzés, amelynek értelmezése kiemelt szerepet kap a funkcionális diagnosztikában. De hogyan lehet mindezt az értelmezésben, az ok-okozati összefüggésekben használni? Hogyan lehet ezt hatékonyan szüntetni speciális rehabilitációs technikákkal? Megmutatjuk a háttereket a LIVE előadás során.

Néhány részlet a 3,5 (max. 4) órás LIVE webinár tartalmából:

• Fájdalom és fájdalompszichológia.
  • Szegmentális feldolgozás
  • Nociceptiv kontroll
  • Gate kontroll
  • Selektív kontroll
  • Konnektív kontroll
  • Leszálló kontroll
  • Fájdalompályák
  • Speciális tesztek és mozgásszervi vizsgálati formák.

Ezekre és még sok egyéb hasznos ismeretekre tehet szert minden egészségügyi és sporttudományi területen aktívan tevékenykedő résztvevő.

Regisztráljon egy helyet és ismerje meg a modern szemléletű rehabilitációs programot! Ezzel garantáltan új szemléletre helyezi eddigi manuális gyógytorna gyakorlatait!

Webinár ára: 25.000 Ft (az előadás díja tartalmazza az előadás kivonatát, amely segít az ismeretanyag elsajátításában és gyakorlati alkalmazásában).

Előadás dátuma és időpontja - 2020. június 20.  (Előadás kezdete: 9:00 óra)

Webinár helyszíne: PhysioVit WEBINÁR SZOBA - A webinár szobához való hozzáférés érdekében egy jelszót és egy linket küldünk majd Emailben. Ez biztosítja az egyedi és biztonságos belépést. Minden előadáshoz más link és más jelszó köthető, így egy felhasználó csak egy linket használhat majd, amely biztosítja a felhasználó és az előadó közötti kommunikációt is.

A rendezvényre előzetes regisztrációra van szükség az Online tanfolyami jelentkezési lapot kell hozzá beküldeni.