Medical Flossing és a befagyott váll

Egyik tanfolyam szünetében beszélgettünk terápiákról, tréningekről, tudományos újdonságokról a fasciaterápiák területén témakörök kerültek elő és kihagyhatatlan a flossing is. Így esett meg, hogy a beszélgetésbe bekapcsolódott egy terapeuta, akinek rendszeresen, állandóan terhelés hatására fokozódó vállpanaszai voltak mely fájdalom a berotációnál és a 90 fok fölötti abdukciónál élessé, szúróvá vált és tovább fokozódott. E kettő irány tartománya (abdukció, berotáció) jelentősen be is volt szűkülve.

Megkért a kolléga, hogy csináljam meg rajta a Medical Flossing tekerést, hogy érezhesse annak hatásait. Mondtam neki, hogy örömmel. Első alkalommal speciális teszteket végeztünk a gumiszalaggal, hogy megtudhassam pontosan melyik képletettel van probléma a vállízületi-vállövi régióban, mikor és melyik anatómiai képlet feszül meg, az milyen fájdalommal jár. Majd ezt követte az izmok lazítására, a vérkeringés javítására, a szalag és tok képletek tónusának csökkentésére, valamint az ezzel párhuzamos mozgások közbeni fájdalom csillapítására helyeződött a hangsúly. Mindezt szabad súlyzós gyakorlatokkal a ROM (Range of Motion) növelése céljából.

Elegendő volt 3x felhelyezni a Medical Flossing szalagot a speciális szöveti tulajdonságoknak megfelelő nyújtottsági fokon és a mozgásbeszűküléssel járó állapotok, valamint a fájdalom meg is szűnt a vállízületben.

Hogyan? Milyen formában hat ez a jól alkalmazható, gyors és effektív technika? Bemutatjuk a következő Medical Flossing képzésen 2018. szeptember 07-én. [Részletek és regisztrációs lehetőség itt...]

Ezen cikkel kapcsolatosan pedig sok-sok lényeges háttérinformáció ismertetésre kerül a 2018. szeptember 4-én megrendezett "Innovatív sportolói rehabilitáció új formája a Medical Flossing." című ingyenes szimpóziumi délutánon. [Részletek és regisztrációs lehetőség itt...]

Várunk minden érdeklődőt sok szeretettel a Medical Flossing rendezvényeinkre!

Tisztelt Olvasó! Felhívjuk a figyelmet arra, hogy jelen cikk szerzői jogi védelem alatt áll. A cikk, vagy egy részének bármilyen felhasználásához ( másoláshoz , fordításhoz stb.)  a szerző előzetes írásbeli engedélye szükséges. A szerzői jog megsértése súlyos jogi következményeket von maga után.

A speciális izomkezelés, triggerpont terápia, flossing és manuálterápia által biztosított egész testre, annak elváltozásaira, feltérképezésekre, beazonosítására vonatkozó szemléletmód ma már nélkülözhetetlen az effektív és hatékony, szakszerű terápiás beavatkozások sorából.

Mindenki számára egyéni mozgásminták vizsgálata és a szöveti analízisek alapján profi szakembereink által vezetve elérhetők ezek a kiváló terápiás lehetőségek a PhysioVit Rehab Akadémián (Budapesten és Pásztón is), orvosok, gyógytornászok, sportfizioterapeuták közvetítésével. Bővebb információért kérjük keressen minket a következő elérhetőségek valamelyikén: +36 1 790 9900, +36 1 471 1435, +36 1 607 3219

typaldos - fascia disztorziós modell terápia képekben