+36 21 2525 207 | « Online ügyfélszolgálat: 900 - 1800.  SMS chat: +36 70 311 1094 | Nyitvatartás »

WEBINÁR ELŐADÁS - Medical Flossing szerepe a funkcionális diagnosztikában.

Legyen szó sportolás közben kificamodott bokáról, rándulásról, túlerőltetett izomról, gyulladásról a Medical Flossing szalaggal végzett technikának köszönhetően akár már 2 perc alatt elérhetjük a szövetek regenerációjához szükséges hatásokat. Nagyon sokat segít a sérülések analízisében is, amikor gyors funkcionális állapotfelmérést szeretnénk végezni. nem is beszélve a gyors és effektív panaszcsökkenésről, amit a szalag alkalmazása biztosíthat számunkra.

Összegezve sokféle sérülés megelőzésében, vagy kezelésében játszhat szerepet az új koncepció, illetve sportolás közben létrejött izom és ízületi panaszok megszüntetésében igazán nagyszerű lehetőséget tartogat minden sportolónak, vagy terapeutának, az egészség iránt érdeklődőnek egyaránt. Közel  5 éves európai megjelenése óta a technika meghódította a terapeuták és sportolók szívét. Na de vajon hová fejlődik? Mit hozhat még számunkra újat az alkalmazásban? Ebben mutat rendkívül sok újdonságot a webinár.

Minden esetben kiemelten fontos téma ha gumiszalagot használunk, a Medical Flossing tekerések közben jelentkező fájdalom kiváltó okának, eredetének, helyének, jellegének lokalizálása. Amikor egy sérült sportoló, vagy fájdalmakkal küzdő páciens bejön kezelésre és elmondja panaszát, azok kialakulásának körülményeit, nekünk mindig szűkíteni kell a kört hiszen a panaszos területet viszonylag gyorsan meg kell találni. Ebben nagy segítség a Medical Flossing technika és az alkalmazása során kapott jelek és ezek funkcionális értelmezése.

Mindezen gyors lokalizálás érdekében szinte azonnal a szövetek analízise, a terhelési láncok, a sérülés kialakulásának formája, pillanata köré összpontosul a figyelmünk. Majd ezt követően a terhelés és a fájdalom egymáshoz viszonyított megjelenésére, arra, hogy a sportoló, a páciens hogyan mutatja be fájdalmát. A gesztikuláció elemzése is egy kiemelt szempont a Medical Flossingban és szinte minden esetben eljutunk a kötőszövethez, a fasciaháló részeihez, azon belül pedig a letapadások jellegéhez. A modern, a funkcionális szemléletű rehabilitációban nálunk, a PhysioVit praxisaiban, képzésein a fascia már 2008 óta egyre erősebben és egyre nagyobb mértékben egy központi téma. Nélkülözhetetlen. Így van ez a Medical Flossingban is.

Néhány részlet az egész napos LIVE webinár tartalmából:

• Milyen szempontrendszer szerint gondolkozhatunk a szöveti analízisekben?
  • Hogyan segíthet a gumiszalag a szöveti fájdalom kiváltó okainak felismerésében?
  • Hogyan működik a spiráldinamikai el és a kötőszöveti mátrix?
  • Hogyan értékelhetők a kapott eredmények?
  • Hogyan befolyásolható a zsigeri fasciadiagnosztika a parietális terhelés által, ha flossingot használunk?
  • Milyen módon fejti ki hatását a különféle panaszok, vagy egyszerűen csak a sporttevékenység utáni fáradás/fáradtság, izomláz megszüntetése céljából?
  • Hogyan ér el a vérellátás rövid és fájdalmas - szinte- elfojtása hirtelen bekövetkező megkönnyebbülést?
  • Hogyan működik a kompressziós terápia és a kineziotape ötvözetéből kiépített technika?Hogyan hat a gumiszalag tekerés a szervezetre?

Ezekre és még sok egyéb hasznos ismeretekre tehet szert minden résztvevő.

Amennyiben érdekli Önt is e kimagaslóan fontos felhasználási területe a flossing szalagoknak, várjuk sok szeretettel az előadásra.

Előadó: Kanyó Ildikó Sportfizioterapeuta,( DOSB) manuálterapeuta, FRMT és lágyrész manuálterápia technikák instruktora, PhysioVit és a Medical Flossing Nemzetközi Team egyik alapítója

Előadás ára: 12.900 Ft

Előadás dátuma és időpontja (minden időpont szabadon választható). Szabad helyek száma 500 fő.

• 2020. május 22. (Előadások időtartama: 9:00-16:00 óra)
  • 2020. május 28. (Előadások időtartama: 9:00-16:00 óra)
  • 2020. június 05. (Előadások időtartama: 9:00-16:00 óra)
  • 2020. június 10. (Előadások időtartama: 9:00-16:00 óra)

Helyszín: PhysioVit WEBINÁR SZOBA

Szeretettel várunk minden érdeklődőt!  A rendezvényre előzetes regisztráció szükséges, mert csak 60 szabad hely van. Kérjük, amennyiben részt szeretne venni Ön is a rendezvényen, töltse ki az űrlapot és küldje be részünkre.

Üdvözlettel:

PhysioVit

Teljes név:*
Telefon:*
Előképzettség:
Számlázási adatok:*
Kérjük válassza ki a dátumot!*
Hozzájárulok ahhoz, hogy a PhysioVit hírlevelet, ajánlatokat küldjön nekem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően az ingyenes előadás témakörének megfelelő újdonságokról, hírekről. *
Hozzájárulok, hogy a weboldalra történő regisztrációm során megadott adataimat a(z) PhysioVit Nemzetközi Oktatási- és Terápiaközpont Kft., mint adatkezelő megismerje, letárolja, kezelje a profilom létrehozása, hozzájárulásom visszavonásáig.*
Kijelentem, hogy a regisztrációval kapcsolatos adatkezeléssel kapcsolatban elolvastam és tudomásul vettem a http://www.physio-vit.net/physio/447-adatvedelmi-tajekoztato oldalon található adatkezelési tájékoztatót.*

Adatvédelmi nyilatkozatunkat és 2018.05.25-től érvényes GDPR alapján készült adatvédelmi tájékoztatónkat itt tekintheti meg.

Webinár esetében is az Általános Továbbképzési Szerződés feltételei érvényesek, melyet Ön a jelentkezés leadásakor elfogadottnak tekint. Kérjük ezért a regisztráció előtt ennek áttekintését.

Általános Képzési feltételeket elolvastam és elfogadom.*