+36 1 471 1435, +36 1 790 9900 | « Online ügyfélszolgálat NYITVA: 900 - 1800. | Nyitvatartás »

Játékunk szerencsés nyertesei most egy hónapig ingyenesen vehetnek részt PhyDoArt® egészségprogramunkban. Játsszon Ön is velünk a regisztrációs lap kitöltésével és beküldésével!

Miért lehet hasznos Önnek a nyeremény?

Sok esetben a terapeuta kettő irányban kell, hogy koncentráljon páciensének panaszait illetően.

• 1.) Lokálisan a panaszok, fájdalmak, mozgásbeszűkülések megjelenésekor melyik a legdominánsabb tünet? Ezeket hogyan, milyen technikákkal lehet hatékonyan kezelni?
  • 2.) A szomszédos testrészek hogyan kompenzálnak és azok mely területen terhelődnek túl. Ezeket hogyan, milyen technikákkal lehet hatékonyan kezelni?

PhyDoArt® programokban nem csak a panaszra, negatív tünetre koncentrálunk, hanem figyelembe vesszük a szervezet többi jelzését is, mely a kompenzációs terhelés miatt, vagy akár már a tünetek megjelenése előtt is jelen volt például a kiváltó okok között megbújva.

Még tovább színesíti a képet, azaz a PhyDoArt® programokat, ha a kísérő tünet vagy deformitás a legfájdalmasabb területtől távol esik és sokan nem látnak összefüggést a panaszok között.

A PhyDoArt®egészségprogramot végző szakemberek e tekintetben speciálisan képzett terapeuták, hiszen nagyon jól ismerik a szervezet funkcionális terhelési és kompenzációs lehetőségeit, megtanulták azt percek alatt felismerni és a megoldásokat, azok sokféle lehetőségét kiválóan tudják adaptálni a panaszok kiváltó okainak és következményeinek effektív megszüntetésére.

PhyDoArt® | Komplex, egész testre kiterjedő program ízületi kopás, gerincpanaszok, krónikus fájdalmak kezelésére!

A PhyDoArt® egy olyan komplex rehabilitációs kezelésekből álló program, amely az állapotfelmérés függvényében megállapított mozgásszervi elváltozás hatékony megszüntetését megcélozva tartalmazza az Egészségcentrum összes terápiás lehetőségét, az eredményes és a lehető legrövidebb időtartam alatt létrejövő gyógyulás érdekében.

A programban eelső alkalommal egy átfogó állapotfelmérést végzünk az első 20 perc alatt. Ezt követően a panaszoktól, elváltozás/elváltozások súlyosságától függően kezdjük meg a kezeléseket, az adott problémára általunk leghatékonyabbnak ítélt terápiás-, illetve tréning koncepcióval. Ezen túl a program tartalmaz önkorrekciós gyakorlatokat, azok otthoni használatra szükséges oktatását, korrekciós tanácsadást és igény esetén masszázst.

Időtartamát tekintve ebben a játékban 55 perces időtartamban kerülnek kisorsolásra az ingyenes 1 havi PhyDoArt® programok (heti 1 alkalom).

Várjük Önt is a játékba! Sorsolás ideje: 2017. április 06.

A szerencsés nyertes 1 hónapig díjmentesen élvezheti a PhyDoArt egészségprogramunk előnyeit, melynek keretében heti 1 alkalommal végzett 55 perces terápia, illetve hozzá egy 20 perces masszázs kerül majd regisztrálásra. Nyeremény beváltható 2017. április 28-ig.

Regisztráljon Ön is a nyereményért jelen regisztrációs lap kitöltésével.

Teljes név:*
Telefonszám:*
E-mail cím:*
Egyéb megjegyzés:
Hozzájárulok ahhoz, hogy a PhysioVit hírlevelet, ajánlatokat küldjön nekem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően. *

PhysioVit Rehab Akadémia, 1143 Budapest, Hungária krt. 130.