+36 1 471 1435, +36 1 790 9900 | « Online ügyfélszolgálat NYITVA: 900 - 1800. | Nyitvatartás »

Sport cafetéria kártyákhoz most heti kettő alkalmas beváltásnál 30 perc gerincregeneráló masszázs ajándék. Részletek: +36 1 471 1435

RehaFit és PhyDoArt hétvégén is.

Új szolgáltatások, valamint terápiák, tréningek már hétvégén is! Részletek: +36 1 471 1435

Bérlet formájában a lökéshullám kezelés ára 6900 Ft helyett most 4500 Ft/alkalom. Részletek: +36 1 471 1435

A 80 perces PhyDoArt® programokhoz első alkalommal mozgásszervi állapotfelmérés ajándék. Részletek: +36 1 471 1435

Személyi edzés

Kiemelten ajánlott mozgásminta szűréssel nem csak sportolóknak. Részletek: +36 1 471 1435

Most 30 perces ajándék manuálterápiával ismét elérhetp. Részletek: +36 1 471 1435

Orvosi flossing

Hogyan hat a kompressziós terápia és a kineziotape ötvözetéből kialakult speciális sportrehabilitációsmódszer? Részletek: +36 1 471 1435

PhyDoArt® | Komplex, egész testre kiterjedő program ízületi kopás, gerincpanaszok, krónikus fájdalmak kezelésére!

Minden 80 perces PhyDoArt® egészségprogramhoz egy számítógépes mozgásszervi állapotfelmérést adunk ajándékba az 1. alkalmat követően. Időpont egyeztetés: +36 1 471 1435, +36 1 790 9900

A fájdalom egy tünet, amely jelzi, hogy testünk nem a megfelelő úton halad, felborult az ízületek, kötőszövet, izmok egyensúlya. Az állandóan ható egyenletlen terhelés túlerőlteti szöveteinket és ez fájdalomban nyilvánul meg.

A felborult egyensúlyt helyre kell állítani. Mi szükséges az egyensúly helyreállításához? Fontos, hogy a terápia ne csak a tüneteket célozza meg, hanem az egész testre hasson! A tünetek ugyanis sokszor már a kompenzáció következtében jelennek meg egy adott testrésznél (pl. derék, kar, láb, váll stb.) és általában a probléma kiváltó okát máshol találjuk.

A panaszok hatékony, maradandó megszüntetése érdekében az egész test kezelését kell komplexen elvégezni, a legeffektívebb gyógyító technikák, terápiák, torna alkalmazásával.

A PhyDoArt® egészségprogam által biztosított komplexitás és sokszínű terápiás lehetőségeket kihasználva első alkalommal állapotfelmérést végzünk, melynek során megvizsgáljuk Ön. Ezáltal felmérjük, hogy a testtartás milyen mértékben tér el az optimálistól és ennek megváltoztatásával milyen mértékben gyógyítható mozgásszervi rendszerben létrejött ok-okozati problémakör. Az elváltozásokat szemléltetjük, majd javaslatot teszünk a PhyDoArt® kezelési programra elemeire. Az állapotfelmérés az elváltozások láthatóvá tétele érdekében fehérneműben történik és időtartama max. 30 perc. Ezt követően kezdetét veszik a kezelések, aminek javasolt száma problémától függően 2-5 alkalom (1-2 megjelenés hetente).

Mi jelent a PhyDoArt®?

A PhyDoArt® egy olyan komplex rehabilitációs kezelésekből álló program, amely az állapotfelmérés függvényében megállapított mozgásszervi elváltozás hatékony megszüntetését megcélozva tartalmazza az Egészségcentrum összes terápiás lehetőségét, az eredményes és a lehető legrövidebb időtartam alatt létrejövő gyógyulás érdekében.

A programban eelső alkalommal egy átfogó állapotfelmérést végzünk az első 20 perc alatt. Ezt követően a panaszoktól, elváltozás/elváltozások súlyosságától függően kezdjük meg a kezeléseket, az adott problémára általunk leghatékonyabbnak ítélt terápiás-, illetve tréning koncepcióval. Ezen túl a program tartalmaz önkorrekciós gyakorlatokat, azok otthoni használatra szükséges oktatását, korrekciós tanácsadást és igény esetén masszázst.

Időtartamát tekintve a probléma típusától függően választhatók a PhyDoArt® csomagok 80 perces, 55 perces, 40 perces időtartamban. Első alkalmat követően az egészségprogramban részt vevő pácienseink kapnak tőlünk egy PhysioVit Egészségkártyát, mellyel a továbbiakban 10%-os árengedménnyel vehetik igénybe szolgáltatásainkat. Mindezekről a kártyához tartozó szolgáltatásokról részletesebben itt olvashat.

A PhyDoArt® egészségprogram a legeffektívebb kombinációkra törekszik, sokszor előforduló gyakorlati elemei:

Typaldos módszer, Fascia Release manuális terápia, Manuálterápia, Dorn terápia - Egész testet korrigáló manuálterápia, Rehabilitációs tréning, Korrektív tréning, Sportfizioterápia, Manuálterápia, FlystringMed®- eaglefit® Sling Tréning, McKenzie módsze, Craniomandibuláris Terápia - Állkapocs-ízületi terápia, Trigger- és Tenderpont Terápia, Lökéshullám Terápia, Ultrahang Terápia, Kineziotaping - Proprioceptiv Physiotape®/IQ , TAPE®,

A hosszútávú stabilizálás érdekében a PhyDoArt program után a következő tréning elemek rendszeres elvégzése prevenciós célból javasolt: BodyBalancePilates®, Inenzív gerinctorna, Prevetív gerinctorna, Szabad súlyzós tréningek, Rendszeresen végzett otthoni eszközös önkorrekciók továbbra is (pl. SMR tréning),

Prevenció érdekében a PhyDoArt program után a következő relaxációs elemek időszakos elvégzése - különösen ülő munkát végzőknek - rendszeresen javasolt: Gerincregeneráló porckorongmasszázs (Breuss masszáz), Sportmasszázs, Regenerációs masszázs, Mézmasszázs, Svédmasszázs, Aromamasszázs

Az alkalmazott módszerek és azok megoszlása minden esetben egyénre szabott. Elsősorban a mozgásszervi elváltozáshoz, annak súlyosságához igazítottan végezzük komplex kezeléseinket, figyelembe véve a páciens igényeit, lehetőségeit.

Kinek ajánlott az egészségprogram?

A PhyDoArt® csomagot minden érdeklődő számára ajánljuk, mivel egészségmegőrzés, betegség megelőzése céljából is érdemes időnként, panaszokat még nem okozó mozgásszervi blokádokat időben megszüntetni, elsajátítani önkorrekciós praktikákat, amelyet aztán irodában ülve, otthon TV előtt néhány perc alatt el lehet végezni. Ezek segítenek a további aktív, egészséges mozgásban.

A PhyDoArt® során alkalmazott technikák leginkább a mozgásszervi panaszok enyhítésében és megszüntetésében tudnak segíteni, mint pl. gerincproblémák, kisugárzó, krónikus fájdalmak, végtagi zsibbadás, izomfeszesség, izomgörcsök, merevség, kötöttség érzés, porckorongbántalmak, sportsérülések (akut, vagy krónikus), ízületi problémák, nehezen definiálható un.aspecifikus eredetű fájdalmak (pl. sarokcsont, izmok tapadási pontja), állandó fejfájás, mozgásszervi elváltozásokból eredő koncentrációs zavarok.

Kiemelt szempont az effektivitás és az aktivitás.

Célja a programnak több terápia együttes hatását kihasználva a panaszok hatékony megszünése, a kiváltó okok feltérképezése és oldása hosszútávon is. Általában a PhyDoArt® komplexitásának köszönhetően 2-5 alkalommal jelentősen csökkennek, vagy megszűnnek a panaszok. Ez az időtartam minden esetben attól függ mennyi idő telt el a mozgásszervi probléma kialakulása és az első kezelés között. Minél több, annál többször ajánlott az ismétlés, azaz a 5 alkalom.

Erre példa:

1.) Egy akut deréktáji fájdalom, alsó végtagba kisugárzó fájdalom, vagy teniszkönyök esetében a kialakulás napján kezdett kezeléssel azonnal oldjuk a fájdalom forrását, stabilizáljuk a problémát, elvágjuk a lágyrészeken át terjedő kompenzációs lehetőségeket és általában 1-2 kezelés szükséges. Ezt követően pedig a rendszeres, kontrollált testmozgás.

2.) Egy akut deréktáji fájdalom, alsó végtagba kisugárzó fájdalom, vagy teniszkönyök esetében a kialakulás után steroid injekciót kap a páciensünk 1-2 hétig nyugalomba helyezett az érintett testrész, akkor 1-2 kezelés nem elegendő. Mert a nyugalomban töltött időszak letapadásait, az injekció következményes hatását kell először megszüntetnük, majd a ténylegesen kiváltó okokat, a már létrejött szöveti letapadásokat, ízületi blokkokat.

Egészségprogramok, terápiák SZÉP kártya használatával, vagy PLATINA, GOLD, SILVER PHYDOART® kártyával is igénybe vehetők.

A Rehab Akadémia referencia rendelőjének legsikeresebb szolgáltatása egyszerűen és gyorsan megvásárolható, elérhető otthonról is az Ön számára. Nagy sikerű PhyDoArt® ajándékkártyák PLATINA, GOLD, SILVER változatban egész évben kaphatók. Nézze meg mit rejt a vonalkód és lepje meg szeretteit egy-egy kártyával. Telefon: +36 1 471 1435, +36 1 7909900