Sport cafetéria kártyák a masszázsok esetében most 2018.február 28-ig ajándék 20 perc regenerációs masszázzsal egészülnek ki. Bejelentkezés és bővebb információ érdekében hívja központi számunkat: +36 1 471 1435

FitAktív és PhyDoArt hétvégén is.

Szolgáltatásaink (régi és új egyaránt) elérhetők hétvégén is a Rehab Akadémia budapesti és pásztói rendelőiben. Időpont bejelentkezés alapján központi számunk valamelyikén: +36 1 471 1435, +36 1 790 9900

Bérlet formájában a lökéshullám kezelés ára 6900 Ft helyett most 5000 Ft/alkalom. 2018. január 31-ig minden PhyDoArt kárya 5 alkalommal történő feltöltéséhez a Lökéshullám ajándék. Érdeklődjön telefonon a részletekért: +36 1 471 1435, +36 1 790 9900

Az 55 perces és a 80 perces PhyDoArt® programokhoz minden esetben ajándék 20 perces regenerációs masszázst adunk vendégeink részére 2018. január 31-ig. Részletek: +36 1 471 1435, +36 1 790 9900

Sportrehabilitáció

Német Olimpiai Sportszövetség (DOSB) speciálisan képzett szakemberei a Rehab Akadémia Sportrehabilitációs programjaiban közreműködve segítik a vendégeink gyógyulását. Mozgásminta szűrések, edzésterv felállítások egyénre szabottan. Bővebb információ: +36 1 471 1435, +36 1 790 9900

Egyénre szabott mozgásszervi vizsgálatok, mozgásminta szűrések most ajándék 30 perces gerinc manuálterápiával kiegészülve elérhetők budapesti és pásztói rendelőnkben. Bővebb információért keressen minket itt: +36 1 471 1435, +36 1 790 9900

Medical Flossing

Innovatív sportrehabilitáció nemzetközi sikerei és a Rehab Akadémia Bundesliga sportrehabilitációs kapcsolatai Kanyó Ildikó (Medical Flossing International csapat tag) közreműködésével itt. Flossing kezelésekre bejelentkezés: +36 1 471 1435, +36 1 790 9900

Reumatológia szakrendelés

2018. január 03-tól szerdánként és hétfőnként reumatológia szakrendelések keretében szakorvosi vizsgálatok, konzíliumok és szakorvosi kezelések egyaránt elérhetők a Rehab Akadémián rendelőjében – 1143 Gizella út 51-57. Bejelentkezés: +36 1 471 1435, +36 1 790 9900

Egészséglap

Komplex rehabilitációs szolgáltatásaink rendkívül kedvező árakon a Rehab Akadémián.

Medical Flossing. Hogyan működik a kompressziós terápia és a kineziotape ötvözetéből kiépített módszer?

Akár ficamodott bokáról, akár túlfeszült vállról legyen szó a Medical Flossing rándulások, krónikus mozgásszervi panaszok, gyulladások, ízületi kopás, kötőszöveti letapadások esetén a fájdalmat jelentős részben csillapítja.

Milyen módon fejti ki hatását ez a kiváló latex szalag? Hogyan ér el a vérellátás rövid és fájdalmas szinte elfojtása ilyen hirtelen megkönnyebbülést? Hogyan működik a kompressziós terápia és a kineziotape ötvözetéből kiépített technika? Nézzük részletesen a flossingolás módszerének háttereit.

A Medical Flossing által biztosított flossingolás (gumiszalaggal történő speciális leszorítás) egy rendkívül innovatív terápiát jelent a sportrehabilitációban/rehabilitációban az izom és az ízületi panaszok, a regeneráció területén egyaránt. Nagyjából két percen keresztül a problémás képleteket a speciális szalag általi leszorításban átmozgatjuk – aktív izommunkával vagy a terapeuta segítségével passzívan, mely elsősorban a sérülés, a panasz jellegétől, kiváltó okától függ – mielőtt a szalagot meglazítjuk és enyhül a fájdalom, meleg, friss lesz a betekert végtag.

A flossingolás a szalag speciális nyújtottási fokán valósul meg a patológiás folyamatban érintett szövetek analizálását követően, a szövetek minőségének, elváltozásainak függvényében. A flossingolást végző személy éppen ezért ismeri a szöveteket érintő elváltozások, kóros folyamatok háttereit, a letapadások oldásához szükséges szöveti kompressziós és/vagy csúsztatási irányokat és ennek megfelelően állítja be a feltekert szalag nyújtottsági fokát, a nyútás irányát stb..

A szalag hatásai:

1. Szivacshatás: A szalag nagy nyomásán keresztül a nem kívánt anyagcsere bomlástermékek a nyirokrendszerbe kerülnek - tehát a tisztítófolyamatok egy módja érvényesül. A latexszalag levételével a problémás szövet vagy ízület újra vérrel illetve folyadékkal ellátottá válik, ami a tápanyag-, hormon-, oxigénellátást és további fontos anyagok eljutását serkenti.

2. Blokkok oldása: A Flossingnak és a szalaggal együtt végzett mozgásoknak köszönhetően a fascia, a bőralatti kötőszövet, izmok, csontok és ízületek eltolódnak, elmozdulnak eddigi helyzetükhöz és egymáshoz képest. Így feloldhatóak a blokkolást, akadályt okozó hegesedések, letapadások és a mozgásképesség érezhetően javul.

3. Fájdalomcsillapítás: A flossing szalag súrlódása a bőrön stimulálja a bőr alatt lévő érzékelő sejteket- az úgynevezett mechanoreceptorokat, amik a maguk részéről megakadályozzák a fájdalom továbbvezetését a gerincvelő felé. Közvetlenül az alkalmazás után a másodikként és harmadikként megnevezett hatás következik be, sok esetben már tartósan. Ez azt jelenti, hogy a panaszok nem térnek vissza a következő nap, mint egy bumeráng.Mindemellett a tartós terápiás eredmény érdekében természetesen néhány ismételt felhelyezés érdemes.

A szakembereket, sportolókat, betegeket lenyűgözte a szalag által kiváltott hatás, így hamar széles körben elterjedt a technika. Maguk az orvosok és orvostanhallgatók is pozitív várakozásokkal telve nyilatkoznak annak hatásáról : „Izgalmas végig kísérni, miként fejlődik ki eddig használt metódusokból, mint a kompressziós terápia (pl.: vénás betegség esetén) és a kinesiotape kombinációjából egy új kezelési módszer.

Képzések a témában rendszeresen indulnak! Részletek itt...

Még sok minden áll előttünk, amit ezzel a rugalmas szalaggal ki lehet fejleszteni, ugyanakkor néhány szabály betartásával szinte kockázatmentesen alkalmazható a technika. Ezek a következők:

1. A szalag ne maradjon 5 percnél tovább fenn!

2. Ne tekercseljük be mindkét lábat egy időben! A szalag levételével, nagy erővel megindul a véráram a perifériára, amely ájuláshoz is vezethet.

3. A szalag alatti területen megjelenő fájdalom esetén rögtön lazítsunk a kötésen, különben az idegirritáció léphet fel.

Kérje a témában profi gyógytornászaink, sportfizioterapeutáink tanácsát a módszerről itt: +36 1 790 9900

Címünk: Rehab Akadémia, 1143 Budapest, Hungária krt. 130.