+36 1 471 1435, +36 1 790 9900 | « Online ügyfélszolgálat NYITVA: 900 - 1800. | Nyitvatartás »

Sport cafetéria kártyákhoz most heti kettő alkalmas beváltásnál 30 perc gerincregeneráló masszázs ajándék. Részletek: +36 1 471 1435

RehaFit és PhyDoArt hétvégén is.

Új szolgáltatások, valamint terápiák, tréningek már hétvégén is! Részletek: +36 1 471 1435

Bérlet formájában a lökéshullám kezelés ára 6900 Ft helyett most 4500 Ft/alkalom. Részletek: +36 1 471 1435

A 80 perces PhyDoArt® programokhoz első alkalommal mozgásszervi állapotfelmérés ajándék. Részletek: +36 1 471 1435

Személyi edzés

Kiemelten ajánlott mozgásminta szűréssel nem csak sportolóknak. Részletek: +36 1 471 1435

Most 30 perces ajándék manuálterápiával ismét elérhetp. Részletek: +36 1 471 1435

Orvosi flossing

Hogyan hat a kompressziós terápia és a kineziotape ötvözetéből kialakult speciális sportrehabilitációsmódszer? Részletek: +36 1 471 1435

McKenzie torna

A McKenzie módszert világszerte alkalmazzák a gerincproblémák diagnosztizálására és gyógyítására. Kimagasló hatékonysága mind a funkcionális diagnózisban és kezelésben, mind pedig a beteg terápiába való bevonásában, önálló aktivitásában keresendő.

A funkcionális diagnózis során a módszert kitanult és gyakorlott terapeuta a páciens által ismételt megadott mozdulatok minőségéből és a provokált fájdalomból vagy panaszból tud következtetni a deformitásra és a gyógyuláshoz szükséges terápiás eljárásra, s a nem porckorongsérv eredetű problémák differenciál diagnosztizálására.

A szükséges korrekciós irányt alkalmazva a porckorong elmozdulás, kiboltosulás, a strukturális eltérés korrigálható és az irritált képletek (pl.: ideg és ideggyök) felszabadulnak a térfoglaló nyomás alól.

A gyógyulás érdekében nagyon fontos a páciens megtanítása a precíz otthoni feladatokra, a szabályok ismertetése (pl.:mikor végezhető az otthoni terápia és mikor nem) és természetesen a páciens együttműködése is. Sok esetben már az első kezelés és terápiás javaslat meghozza a várt eredményt és a tünetek fokozatosan enyhülnek, így a McKenzie módszer nagyon hatékony és gyors segítség. A korrekciós mozdulat megszünteti a kisugárzást vagy fájdalmat, de szem előtt kell tartani a szövetek károsodását, így nagy türelemre és rendszeres konzultációra van szükség, míg a tünetek teljesen elmúlnak és a kiváltó tényezőket is megismerjük.

A szinten tartáshoz nem csak az otthon végezhető feladatok, hanem a kiegészítő terápiák is hozzátartoznak, melyek a gerinc és a szövetek egészségének megőrzéséhez nélkülözhetetlen pl.: a fájdalom, mozgásbeszűkülés miatti szöveti elváltozás (pl.: kötőszövet, izomfeszülés) kezelése, oldása; stabilizáló izomzat kialakítása, mozgásharmónia visszaállítása (pl.: túlmozgó-alul mozgó szakaszok), vagy táplálkozási hiányosság.

Megfelelő vizsgálat után terapeutánk összeállítja az Ön személyre szóló kezelési programját, amelyet rendszeres kontroll mellett kell otthonában is végeznie kell. Természetesen fontos részei a kezeléseknek azon életmódra vonatkozó tanácsok is, amelyek a módszer eredményeit hosszú távon segítenek megőrizni. Például helyes testtartás, munkavégzés, helyes ülés stb.

Módszer gyakori alkalmazási területei:

• porckorongsérv,
  • alsó, vagy felső végtagba kisugárzó fájdalom, zsibbadás
  • helytelen testtartásból eredő deréktáji, háti, vagy nyaki fájdalmak

Egészségprogramok, terápiák SZÉP kártya használatával, a kiegészítő tréningek és masszázsok Sportkártyával is igénybe vehetők! Információ kérése és időpont foglalás érdekében hívja ügyfélszolgálatunkat!

Elérhetőségünk munkanapokon 9:00-18:00 óra között a következő: +36 1 471 1435