+36 1 790 9900 | « Ügyfélszolgálat: 900 - 1800.  SMS chat: +36 70 700 9419 | Nyitvatartás »

images/stories/gyogykezeles/akutgerincpanaszok.jpg

PhyDoArt® program

KIváló segítség krónikus fájdalmakkal élők, régóta mozgásszervi panaszoktól szenvedők részére.

images/stories/gyogykezeles/cmd.jpg

Fogszabályozás

Állkapocs-ízületi és környéki kezelések kiemelt helyen a fogszabályozásban és a gerincpanaszok kezelésében.

images/stories/gyogykezeles/futok-rehab.jpg

Typaldos-módszer

Sarokcsonti és lábszár fájdalmak, krónikus gyulladások, gerincsérv és egyéb gerincbántalmak, kisugárzó fájdalmak, migrén kiemelt terápiája.

images/stories/gyogykezeles/futoknak-kedvezmeny.jpg

Runcard rehab

Egész évben fókuszban a futók komplex rehabilitációs és regenerációs kezelése. RunCard Europe klubtagoknak egész évben 15% kedvezmény a tagság igazolása ellenében.igénybe.

images/stories/gyogykezeles/intenziv-gerinc.jpg

BodyBalancePilates

Csoportos tréningek keddenként a meghosszabbított nyitvatartásnak köszönhetően 17:30-18:25 között. Várjuk Önt is szeretettel! Hétfőn és csütörtökön 16:55-17:55 között.

images/stories/gyogykezeles/kineziotape.jpg

Kineziotape-terápia

Taping technikák az alternatív gyógymódok egyik napi rendszerességgel igénybe vett kiegészítő terápiás eljárása

images/stories/gyogykezeles/kopolymasszazs.jpg

Köpölymasszázs

Izomfájdalmak esetén kiemelt ajánlatunk a köpölyös aromamasszázs, mely lazító, frissítő hatása páratlan.

images/stories/gyogykezeles/rehab-trening.jpg

Sportrehabilitáció

Sérülések, operációk utáni gyógykezelések kiemelten sportrehabilitációs koncepciók szerint zajlanak vendégeink, profi sportolók számára.

images/stories/gyogykezeles/manual.jpg

Gerincfelmérés

3 dimenziós gerincfelmérések díjmentesen a geréncvédelmi programban. Kérje ki profi szakembereink tanácsát!

View more
images/stories/gyogykezeles/dorn.jpg

Dornterápia

Speciális, egész testet korrigáló ízületi és lágyrész manuálterápia.

images/stories/gyogykezeles/osteoporosis-trening.jpg

Oszteoporózis

Csontritkulás prevencióját és rehabilitációját célzó tréningek rendszeresen komplex egészségprogram formájában.

images/stories/gyogykezeles/regeneracio.jpg

Aromamasszázs

AYCM kártyával most gerincreeneráló porckorongmasszázs.

PhyDoArt® komplex rehabilitációs program

Mi jelent a PhyDoArt®?

A PhyDoArt® egy olyan komplex rehabilitációs kezelésekből álló csomag, amely az állapotfelmérés függvényében megállapított mozgásszervi elváltozás hatékony megszüntetését megcélozva tartalmazza az Egészségcentrum összes terápiás lehetőségét, az eredményes és a lehető legrövidebb időtartam alatt létrejövő gyógyulás érdekében.

A programban eelső alkalommal egy átfogó állapotfelmérést végzünk az első 20 perc alatt. Ezt követően a panaszoktól, elváltozás/elváltozások súlyosságától függően kezdjük meg a kezeléseket, az adott problémára általunk leghatékonyabbnak ítélt terápiás-, illetve tréning koncepcióval. Ezen túl a program tartalmaz önkorrekciós gyakorlatokat, azok otthoni használatra szükséges oktatását, korrekciós tanácsadást és igény esetén masszázst.

Időtartamát tekintve a probléma típusától függően választhatók a PhyDoArt® csomagok 80 perces, 55 perces, 40 perces időtartamban. Első alkalmat követően az egészségprogramban részt vevő pácienseink kapnak tőlünk egy PhysioVit Egészségkártyát, mellyel a továbbiakban 10%-os árengedménnyel vehetik igénybe szolgáltatásainkat. Mindezekről a kártyához tartozó szolgáltatásokról részletesebben itt olvashat.

A PhyDoArt® egészségprogram a legeffektívebb kombinációkra törekszik, sokszor előforduló gyakorlati elemei:

Typaldos módszer, Fascia Release manuális terápia, Manuálterápia, Dorn terápia - Egész testet korrigáló manuálterápia, Rehabilitációs tréning, Korrektív tréning, Sportfizioterápia, Manuálterápia, FlystringMed®- eaglefit® Sling Tréning,  McKenzie módsze,  Craniomandibuláris Terápia - Állkapocs-ízületi terápia, Trigger- és Tenderpont Terápia, Lökéshullám Terápia, Ultrahang Terápia, Kineziotaping - Proprioceptiv Physiotape®/IQ , TAPE®,

A hosszútávú stabilizálás érdekében a PhyDoArt program után a következő tréning elemek rendszeres elvégzése prevenciós célból javasolt: BodyBalancePilates®, Inenzív gerinctorna, Prevetív gerinctorna, Szabad súlyzós tréningek, Rendszeresen végzett otthoni eszközös önkorrekciók továbbra is (pl. SMR tréning),

Prevenció érdekében a PhyDoArt program után a következő relaxációs elemek időszakos elvégzése - különösen ülő munkát végzőknek - rendszeresen javasolt: Gerincregeneráló porckorongmasszázs (Breuss masszáz),  Sportmasszázs, Regenerációs masszázs, Mézmasszázs, Svédmasszázs, Aromamasszázs

Az alkalmazott módszerek és azok megoszlása minden esetben egyénre szabott. Elsősorban a mozgásszervi elváltozáshoz, annak súlyosságához igazítottan végezzük komplex kezeléseinket, figyelembe véve a páciens igényeit, lehetőségeit.

Kinek ajánlott az egészségprogram?

A PhyDoArt® csomagot minden érdeklődő számára ajánljuk, mivel egészségmegőrzés, betegség megelőzése céljából is érdemes időnként, panaszokat még nem okozó mozgásszervi blokádokat időben megszüntetni, elsajátítani önkorrekciós praktikákat, amelyet aztán irodában ülve, otthon TV előtt néhány perc alatt el lehet végezni. Ezek segítenek a további aktív, egészséges mozgásban.

A PhyDoArt® során alkalmazott technikák leginkább a mozgásszervi panaszok enyhítésében és megszüntetésében tudnak segíteni, mint pl. gerincproblémák, kisugárzó, krónikus fájdalmak, végtagi zsibbadás, izomfeszesség, izomgörcsök, merevség, kötöttség érzés, porckorongbántalmak, sportsérülések (akut, vagy krónikus), ízületi problémák, nehezen definiálható un. aspecifikus eredetű fájdalmak (pl. sarokcsont, izmok tapadási pontja), állandó fejfájás, mozgásszervi elváltozásokból eredő koncentrációs zavarok.

Kiemelt szempont az effektivitás és az aktivitás.

Célja a programnak több terápia együttes hatását kihasználva a panaszok hatékony megszüntetése, a kiváltó okok feltérképezése és oldása hosszútávon is. Általában a PhyDoArt® komplexitásának köszönhetően 2-5 alkalommal jelentősen csökkennek, vagy megszűnnek a panaszok. Ez az időtartam minden esetben attól függ mennyi idő telt el a mozgásszervi probléma kialakulása és az első kezelés között. Minél több, annál többször ajánlott az ismétlés, azaz a 5 alkalom.

Erre példa:

1.) Egy akut deréktáji fájdalom, alsó végtagba kisugárzó fájdalom, vagy teniszkönyök esetében a kialakulás napján kezdett kezeléssel azonnal oldjuk a fájdalom forrását, stabilizáljuk a problémát, elvágjuk a lágyrészeken át terjedő kompenzációs lehetőségeket és általában 1-2 kezelés szükséges. Ezt követően pedig a rendszeres, kontrollált testmozgás.

2.) Egy akut deréktáji fájdalom, alsó végtagba kisugárzó fájdalom, vagy teniszkönyök esetében a kialakulás után steroid injekciót kap a páciensünk 1-2 hétig nyugalomba helyezett az érintett testrész, akkor 1-2 kezelés nem elegendő. Mert a nyugalomban töltött időszak letapadásait, az injekció következményes hatását kell először megszüntetnük, majd a ténylegesen kiváltó okokat, a már létrejött szöveti letapadásokat, ízületi blokkokat.

Egészségprogramok, terápiák SZÉP kártya használatával, vagy PLATINA, GOLD, SILVER PHYDOART® kártyával is igénybe vehetők.

A Rehab Akadémia referencia rendelőjének legsikeresebb szolgáltatása egyszerűen és gyorsan megvásárolható, elérhető otthonról is az Ön számára. Nagy sikerű PhyDoArt® ajándékkártyák PLATINA, GOLD, SILVER változatban egész évben kaphatók. Nézze meg mit rejt a vonalkód és lepje meg szeretteit egy-egy kártyával. Telefon: +36 1 790 9911, +36 1 790 9900

Speciális gyógytorna foglalkozás

GYÓGYTORNA - KEDD

csoportos

Csoportos gyógytorna, gerinctorna már AYCM kártyával is elérhető. Bejelentkezés: +36 1 790 9900

GYÓGYTORNA - CSÜTÖRTÖK

csoportos

Bérlet formájában a lökéshullám kezelés ára 6900 Ft helyett most 5000 Ft/alkalom.

Sport cafetéria kártyák a masszázsok esetében most 10 perc regenerációs masszázzsal egészülnek ki.

Komplex PhyDoArt® egészségprogramokhoz most ingyenes testösszetétel mérés!

Sportrehabilitáció

Profi sportolók rehabilitációja sportbiztosítással is!

Egyénre szabott 3 dimenziós mozgásszervi vizsgálatok, mozgásminta szűrések most ajándékban

Medical Flossing

Innovatív sportrehabiltáció októberben a Sportarénában is!

PhysioVit rehab akadémia - 1143 budapest, hungária krt. 130.

images/banner/belso_fotok/rehab_akademia1_640.jpg
images/banner/belso_fotok/rehab_akademia2_640.jpg